۱۳۸۷ دی ۱۷, سه‌شنبه

تجربه‌ها ی زمان بکارت



وقتی‌ که دانشجو بودم در دوره لیسا نس، با چند تا پسر در چند دوره مختلف دوست شدم، یکیشون که تا مدتی‌ فابریکم بود اسمش علی‌ بود، که از سر تا پامو میخورد ، یکی‌ دیگه اسمشو نمیدونم اتفاقی آشنا شدیم و اولین بار کارمون به س+ک+س کشید البته اینا قبل از اینه که پردمو حمید بزنه، اصطلاحا میگفتند لاپأیی کار می‌کنیم، که خیلی‌ مسخره بود! الان دقیقا یادم نیست که این مدل س+ک+س لا پا‌یی رو در زمان باکرگیم با چند نفر داشتم اما مثلا یادمه که با ۲تا برادر جداگونه، و یه پسر احمقی که میگفت بسیجی‌ و تو گشت ارشاد هست! با مدیر دفتر یکی‌ از مدیر کل‌‌های دولتی، ( این یکی خیلی‌ باحاله، علاقه داشت ماست موسیر بریزه رو سینه هام و شکمم و بلیسه، شراب میریخت رو تنم و لیس میزد، عتیقه‌ای بود واسه خودش، ولی‌ اینم بهترین سکس دوران زندگیم بود) ، با یه پیر مرد قوی هیکل که نویسنده است و هنوزم زندست همینجوری لا پایی‌ س+ک+س داشتم ، البته چند بار هم سعی‌ کرد ک+ی+رشو بچپونه تو ک+و+نم ولی‌ به دلیل تنگی بیش از حد موفق نشد و به دلیل شکست مایوس گشت!!!، دیگه با یه مدیر کل معروف دولتی در حد یک لب و ماچ ، با یه مدیر دیگه هم همینطور، با یه مدیر شرکت خصوصی لاپایی ، این ۲تا ماقبل آخری هم سنشون بالا بود، با یه مدیر فرهنگی‌ هم در حدی که سینه هامو لمس کنه و با پسرش یکم بیشتر...، با یکی‌ که شبیه خرس بود و میگفت بازرس یه وزارتخونست! در حد ماچ و لمس، از دست این یکی خوب قسر در رفتم خیلی‌ مادر جنده بود، با یه پسر دیگه که از خودم کوچیکتر بود و در اولین قرار میخواست کونم بذاره و خیلی‌ دردم گرفت و نذاشتم و از دستش فرار کردم و مثل احمق‌ها فرداش مامانش را فرستاد خواستگاریم و جواب رد بهش دادم، با یه پسری که همه خانوادش را از دست داده بود در حدی که من با دودولش ‌ بازی می‌کردم و رسما قبول کرده بود برده س+ک+س‌+ی من باشه، با این یکی‌ هرکاری که می‌خواستم می‌کردم شده بود موش آزمایشگاهی من! اما هنوز نهایت لاپا‌یی بود، وای اینو یادم رفت بگم با یه پسر چاق که فقط یک بار دیدمش و بهم س+ک+س ۶۹ یاد داد و روی هم بر عکس شدیم و اون ک+س منو خورد و من هم ک+یر اونو، یادم نمیره عجب تجربه‌ای بود، به به...
پی نوشت ها:
۱.گهگاهی خاطرات س+ک+س‌+ی تون رو تو ذهنتون مرور کنید، چیزی را واسه خودتون سانسور نکنید.
۲.من ۶۹ را خیلی‌ دوست دارم، اصلا خوردن رو دوست دارم.
۳.س+ک+س زمان بکارت هم عالم خودشو داره گرچه من س+ک+س کامل را به همه چیز ترجیح میدم.
۴.س+ک+س بدون کاندم را بیشتر دوست دارم ولی‌ بهتره که حتما از کاندم استفاده بشه.
۵.خیلی‌ دوست دارم اونی‌ که داره منو میکنه کلمات رکیک تو س+ک+س استفاده کنه.
۶.من س+ک+س را در نهایتش می‌خوام.

۳ نظر:

  1. سلام نازلی
    من می تونم با شما سکس داشته باشم در هر صورت چنانچه امکان داشت بگو که من هم برایت کامنت بذارم.
    تندیس

    پاسخحذف
  2. سلام ببخشید ایمیل خودم را یادم رفت بنویسم:
    tandis20@yahoo.com
    در هر صورت خوشحال می شم ایمیلی بفرستی
    تندیس

    پاسخحذف