۱۳۸۷ دی ۱۵, یکشنبه

اولین خاطره س+ک+س+ی من - قسمت ۴



ارتباطم با محمود ادامه داشت تا اینکه یکی‌ از دوستای نا رفیقم به حمید خبر داد، اونم یه شب اومده بود دم در اون دفتر کار کشیک منو تا صبح کشیده بود، البته بد هم نشد چون خوب انتقامی ازش گرفتم . صبح وقتی‌ که از در رفتیم بیرون، اون ما رو با هم دید و مطمئن شد که من شب تا صبح اونجا تو بغل محمود خوابیدم و میدونست که تو اون زمان کمتر از ۴-۵ بار راضیم نمیکنه! خلاصه، همون روز اومد گریه و زاری که من عاشق تو بودم و تو به من خیانت کردی و احساساتم رو جریحه د ار کردی!!! منم که گریه شو میدیدم فقط میخندیدم، شاید بگید چرا اینقدر بدجنس شده بودم، جواب اینه که خیلی‌ اذیتم کرده بود، اون بکارتم رو زده بود ولی‌ هی‌ منو بازی میداد و جلو چشمم با زن‌های هرزه میرفت، علنی. خلاصه، با دلی‌ شکسته با من قهر کرد و رفت. سالها بعد خدا رو شکر کردم که این اتفاق افتاد تا من ناخواسته بتونم مقایسه ای بکنم و از این آدم حال بهمزن سیر بشم وگرنه دور از جونم تا حالا باید ۷تا کفن پوسونده بودم، فکرشو بکنید حالا که ۳۲ سالمه اون ۴۹ سالشه و اگه بچه‌ای داشتیم که مثلا الان ۸ سالش بود ، این بچه باباش تو مرز ۵۰ سالگی قرار داشت و تا میومد جوون رعنا‌یی بشه باباش میافتاد و میمرد اونوقت من میموندم و یه یتیم از یه پیرمرد مرحوم! :( اینطوری شد که داستان حمید در اینجا به پایان رسید و فصل تجربه‌ای دیگه به روی من باز شد، تو پست های بعدیم از تجربه‌ای جدیدم مفصل حرف میزنم.
پی نوشت ها:
۱.اگه طرف ممه ها مو بخوره دیگه ک+س+مو تسخیر می‌کنه، دیگه هر کاری که بکنه هیچ اعتراضی بهش نمیکنم، پس کلید معما مکیدن ممه هامه!
۲.من عاشق ارال س+ک+س هستم، وعاشق اینم که طرف ک+س+مو بذاره تو دهنش و با اخرین قدرت بمکه،
۳. بد نیست که ما خانوما گاهی برده س+ک+سی‌ داشته باشیم، خیلی‌ لذت میده ، من تقریبا از هر پسری که پارتنر س+ک+س+یم بوده مثل برده استفاده کردم.
۴.کلا , دادن , چیز خیلی‌ خوبیه!!!
۵.الان داغ داغم!!!

۱ نظر:

  1. الان اولين تجربه س+ك+ سيت رو خوندم.دلم سوخت.ولي بهرحال برا تو كه انقد داغي خوب شد و الا چيكار ميكردي.اون يارو هم گور باباش.تا الان حتما سرطان پروستات كشتتش.

    پاسخحذف