۱۳۸۷ دی ۱۷, سه‌شنبه

تجربه‌ای متفاوت


امروز می‌خوام درباره سهیل بگم، با این پسر قبل از ماجرای حمید، یه ماجرای عشقی‌ خفن داشتم که تقریبا با هم همه جوره حال کردیم بجز س+ک+س کامل، یعنی‌ فقط دخول ( به قول فقها!!!) نداشتیم. یادمه که با این پسر از طریق یکی‌ از فامیلهای نزدیکش که دوست من بود آشنا شدم، شب که با چند تا از دوستام منزل این دوست مشترکمون مهمون بودیم بخاطر مسافت زیاد به اصرار صاحبخونه موندیم اونجا، و سهیل هم اونجا بود، وقتی‌ شب همه خوابیدن و خاموشی زده شد، تنها کسانی‌ که سکوت شب رو شکستند و بیدار موندند من و سهیل بودیم، ما تا صبح دل دادیم و قلوه گرفتیم، و دمدمای صبح عاشق هم شده بودیم!
خلاصه اینکه از اون اصرار که بیان خواستگاری و از من انکار که دست بردار، بی‌خیال، خیلی‌ ضایع میشیم! بالاخره آمدند خواستگاری اما با توجه به اینکه آقا بیکاره تشریف داشتند و سربازی هم تشریف نبرده بودند و از سواد دانشگاهی هم بی‌ بهره بودند، پدر و مادرم با قدرت هرچه تمام تر جواب دندان شکن " نه" دادند و دست رد به سینه مادر سهیل زدند ، با اینکه حتا برام نشون آورده بودند ...
اما ما که ۲ عاشق شیفته و واله بودیم یواشکی ارتباطمون را ادامه دادیم تا اینکه وقتی‌ خانوادم میخواستند برن به یه مسافرت چند روزه به سهیل خبر دادم که بیاد پیشم تا چند روز تمرین کنیم ببینیم اصلا دوست داریم با هم زیر یه سقف زندگی‌ کنیم یا نه؟ اونوقت اگه خواستیم رو خواستمون پا فشاری کنیم و من جلو پدر و مادرم بایستم!
خلاصه اینکه سهیل اومد و ماجرا از اینجا شروع شد: اول که رسید لباس هامو کند ویکراست رفت سراغ ک+س+م و فکر می‌کنید اولین حرکتش چی‌ بود؟ واسه خودم هم جالب بود، از تو کیفش یه تیغ یکبار مصرف در آورد و گفت می‌خوام خودم در حالی‌ که ک+س+ت رو حسابی‌ میبینم و لذت میبرم واست شیو کنم، آروم پاهامو داد بالا و از هم باز کرد و با دقت تمام نازم را شیو کرد، این اولین باری بود که یه پسر ک+س+م را برام شیو میکرد، وقتی‌ کارش تموم شد و شستمش دوباره منو خابوند و رفت وسط پاهام و به طرز هیجان انگیزی ک+س+م رو با ولع مکید، اینکار فکر می‌کنم درست یک ساعتی طول کشید و من دیوونه و دیوونه تر می شدم، زبونشو میچرخوند تو ک+س+م و یکدفعه جهتشو تغییر میداد و با دستاش با ممه هام ور میرفت، در ادامه به روی شکم منو خوابوند و کونم رو آورد بالا و خودش پشتم قرار گرفت و با زبوش دوباره کس قلمبمو خورد و خورد و خورد، این ‌بازی چند روز پی در پی ادامه داشت، و من پی در پی ارضا میشدم اینقدر لبهامو مکیده بود که لب هام ورم کرده بود و ک+س+م معتاد شده بود که مکیده بشه ۲۴ ساعته... یه کار دیگه که میکردیم این بود که چون نمیتونستیم س+ک+س کامل داشته باشیم من مینشستم روی ک+ی+رش و ک+س+م رو میچرخوندم روش فقط به طوری که همدیگه را لمس کنند، اما تو اون تجربه از دخول ! خبری نبود.
اما این تجربه هم طولی نکشید، اتفاق هائی افتاد که ما به طور اساسی‌ از هم جدا شدیم، و خیال خانواده ها هم راحت شد. اما قبل از سهیل هم چند تا تجربه نصف کاره داشتم که تو پست‌های بعدی میگم. جریان سهیل مربوط می‌شه به سال ۱۳۷۵.
پینوشت ها:
۱.خوردن طرفم خیلی‌ بهم لذت میده، اینو واسه خانوم‌های نازنازی میگم که دوست ندارن شریک س+ک+س+یشون رو بخورند.
۲.درست وسط پای مرد قرار بگیرید و اول با دست ک+ی+ر و بند و بساتشو نوازش کنید و شروع کنید به لیسیدن مثل ابنبات چوبی و مثل بستنی قیفی سر خشکلشو بمکین. حالا برید زیرش و ۲تا قلمبه خشکلشو بکنید تو دهنتون و بمکید و لیس بزنید، حالا کنار رونش رو همراه زبون زدن یه گاز خیلی‌ آروم و کوچولو بگیرید و دستتون رو بکشید روی سینش و وسط باسنش.
۳.خانوم‌های محترم سعی‌ کنید تو رختخواب شوهرتون مخصوصا، و حتا دوست پسرتون مثل یک فاحشه باشید این هیچ منافاتی با نجابت تعریف شده ذهن شما
نداره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر